Imagine Dragons - Follow You (Official Music Video)

ImagineDragonsVEVO

19млн прагляды2 278

    Listen to Follow You + Cutthroat, out now: smarturl.it/FollowYouCutthroat​​
    Directed by Matt Eastin
    Shop Imagine Dragons: smarturl.it/ImagineDragonsShop​​​
    Sign up for email updates: smarturl.it/ID_Email​​​
    Listen to Imagine Dragons on Spotify: smarturl.it/ID_Discography​​​
    Follow Imagine Dragons:
    Facebook: ImagineDragons
    Twitter: Imaginedragons​​​
    Instagram: imaginedragons
    BYex: byex.info​​
    TikTok: tiktok.com/@imaginedragons​
    Lyrics:
    You know I got your number number all night
    I’m always on your team, I got your back alright
    Taking those taking those losses if it treats you right
    I want to put you into the spotlight
    If the world would only know what you’ve been holding back
    Heart attacks every night
    Oh you know it’s not right
    I’ll follow you way down wherever you may go
    I’ll follow you way down to your deepest low
    I’ll always be around wherever life takes you
    You know I’ll follow you
    Call you up, you’ve been cryin’ cryin’ all night
    You’re only disappointed in yourself alright
    Taking those taking those losses if it treats you right
    I wanna take you into the sunlight
    If the world would only know what you’ve been holding back
    Heart attacks every night
    Oh you know it’s not right
    I’ll follow you way down wherever you may go
    I’ll follow you way down to your deepest low
    I’ll always be around wherever life takes you
    You know I’ll follow you
    You know I’ll follow you
    Wherever life takes you, you know I’ll follow you
    You're not the type to give yourself enough love
    She live her life, hand in a tight glove
    I wish that I could fix it, I could fix it for you
    But instead I’ll be right here comin’ through
    (Right here, comin’ through)
    I’ll follow you way down wherever you may go
    I’ll follow you way down to your deepest low
    I’ll always be around wherever life takes you
    You know I’ll follow you
    You know I’ll follow you
    Wherever life takes you, you know I’ll follow you
    Music video by Imagine Dragons performing Follow You. © 2021 KIDinaKORNER/Interscope Records
    vevo.ly/BTdWPP

    Апублікавана Месяц таму

    Каментарыі

    1. Danica Nichols

      You know that one new song you become obsessed with? You listen every chance you get? On repeat? You hum it? You watch the video 1000 times? It makes you happy as soon as you hear it? Changes your complete mood? That song that gives you goosebumps? THIS IS THAT SONG!!!!!

    2. Gaming with Robbie

      IMAGINE DRAGONS LETS GO I LOVE THIS SONG

    3. Gaming with Robbie

      LOVE THIS SONG

    4. Agro Podlasie

      Pozdro z Polski :)

    5. peter Mathews

      Yeah

    6. Andrea West

      Yessss. Awesome Video. Good tune!! God Bless Y'all!!

    7. 4- -2

      the choereography look like anime meme lmao xD

    8. X ibir

      Came here after listening to Cutthroat....feeling much better

    9. DM Music Studios

      Holy crap this video was so freaking funny and kinda has an awesome message.

    10. maldonadodi78

      I would love to see the bloopers for this.

    11. Maddox O

      It'll be kinda weird that in 10 years, we'll all think about the memories this song gives us.

    12. maldonadodi78

      This makes me giggle. Great song and video.

    13. dat bitch jo

      Crying 😭😭

    14. Yossf Nasr

      Ilove this song lmagine Dragons

    15. Julio Andres Diaz Valle

      the woman: o if undressing for me man: don't love me

    16. Cristian alfarotamani

      the leyends

    17. Percival Graves

      Мужик с усами похож на Алекса Армстронга немного

    18. imagine twenty one pilots

      I just realised that they drop the video on my bdayyy

    19. el gagagou

      Pov: you clicked on the ad.

    20. Cinthya L.

      Pinche canción espectacular, me la dedico a mi misma

    21. David

      Tá aqui o comentário BR que vc tá procurando

    22. Tia Hatsu ·-·

      I loved this song the MV is incredible 👌

    23. Rishita Rai

      @ImagineDragons please do a caption check lol it’s says in the second para spotlight but clearly it is sunlight

    24. A3 CC

      „I don’t want to hear those guys.“ BUT I WANT TO HEAR THOSE GUYS!

    25. Hendra Lumumba

      this video is rockin AWESOME and the song is magic love the lyric too... TOTALLY MY BEST FAV SONG LIKE EVEEER

    26. Angarag-erdene Ganzorig

      So funnyyy

    27. Jessica Nathalie

      heard that in swiss radio and im obsessed

    28. Стас Медведев

      !!!

    29. Tiago Pereira

      😆😆😆

    30. Geodes

      1:42 the subtitle is wrong not spotlight but sunlight

    31. Jere Perisic

      Didn’t know Tom Hardy is drumer.

    32. Zulhilmi Nizam

      Perfect team..

    33. Leonardo Guimarães

      THE BRAZIL LOVE IMAGINE DRAGONS

    34. Mujtaba Marouf

      Nice!

    35. Nalla Thambi

      super music

    36. CHAITANYA Dixit

      I got the meaning of the videos ❤️❤️❤️

    37. Adrianus Kleemans

      Song starts 0:42 :-)

    38. Echo

      Wow, they just dissed their own songs lmao

    39. uK

      just love this song!!

    40. Sukma Zee

      Nice video 🥰

    41. lvdmonstarr

      imagine dragons

    42. Vadim Azarov

      Killers посильнее,но Драконы тоже молодцы-нравится!!!

    43. Rafa althaaf Sobari

      at first i thought rob mcelhenney was Ryan Reynolds lol

    44. M H

      KRASS 🤩

    45. Aalok K. Chaudhary

      5521

    46. John Turner

      The greatest video ever has been made

    47. Hookie Hook

      No one is talking about the bisexual vibes this song has

    48. Agnieszka S

      Briliant.

    49. EDDY OTHIENO

      this song is amazing

    50. геннадий скрыпников

      Да чуваки! Вы - это будущая классика!

    51. Rip Manos

      Omg your their music makes me so happy and it makes me wanna keep on going

    52. L Lawliet

      🔥🔥🔥

    53. Garvin The Martian

      The Strokes did it better with Ode To The Mets.

    54. Sara Glez

      OMG I can't stop to listen this f** amazing song!!! I am listening in loop! and the videoclip? a masterpiece 😂

    55. Qraw S

      Попахивает мужской качалкой,но мне нраитса!!!

    56. Kat Horton

      Way DANG better than Beyonce and JayZ! They lost it! Y'all 💯🙌😄

    57. Mars Pad

      Да

    58. Puggsey

      whats with all the Russian in the comments?

    59. The Banana King

      Easily my newest favorite song not even close bro just the vibe is amazing

    60. Laura Fabiolla

      When you return to Brazil Please come to Belo Horizonte Minas Gerais So I can go with my mother to watch you are big fans ❤️🇧🇷😍☺️☺️☺️☺️🙃🙃🙃🙃

    61. Ime Lara

      That was so hot

    62. mevlutaytac

      they are the new queen, beautifull

    63. Wwb1449 • 20 years ago

      0:50

    64. Enoc Famania

      😁👍👍👍👍👍🇵🇦🇵🇦🇵🇦

    65. th king

      1:10 we didnt start a fire~~

    66. Sofiplayz C.

      Country Music! Yasss

    67. Kristoffer Biedermann

      I love this! Mainstream-flop, fanbase-hit is my prediction though.

    68. mizz suevexia

      Omg! My new obsession song 🥰

    69. Bartosz B

      3:12 best! GIMME THAT SHIRT!

    70. Kate TheGreat

      #NEWFAVESONG I listen to this song 2 times every day AT LEAST

    71. Сергей Сторчака

      приятная песня)

    72. A_Djentle_Guy

      Am I gay for liking this? I’m scared.

    73. Frederic Reid

      (╬▔皿▔)╯ⁿ⁸₀₃⁰₂ⅯⅮⅰⅭ🚲🚜🚲🚜

    74. Paweł Zieliński

      Every fan of Imagine Dragons must comment this video; byex.info/video/v-d-a/i73FzMi-ppJuiLA

    75. meh

      I love the song, let's hope radio stations don't ruin that for me by over playing this like they did with "Radioactive"

    76. Frik

      Человек листающий комментарии, добра тебе и удачи)

    77. Alexandra Farkas

      Finally a band making REAL GOOD MUSIC. T h a n k s

    78. Carlos Alberto Retamar

      Amazing!

    79. Фабрика шедевров

      Кто то есть из Украины?

    80. Shajith

      This song is underrated.

    81. Tonda Kratochvíl

      Epik

    82. Joaquim Liengme

      The lead singer looks like Matt from the demolition ranch

    83. Ernest Marshall

      LOL !!!!!!!!!!

    84. Damian Arciniega

      Its 3:10 for me lmao

    85. Matt Daemon

      Охуенно))

    86. Akshay Kalamani

      Imagine dragons

    87. Béryl Nguyên

      After watching the end of the vid, this was actually what Dan and Aja, his wife, did... they were about to make their divorce official and when they were in front of lawyers, they stood up and left to lunch ^^

      1. DJ Hunter

        I mean, he said it was a text message saying "let's get lunch" and not them both standing there as it happened but I mean yeah.. good for them for making it through and finding a happy ending despite the bad they went through

    88. Margreet Heithuis

      I don't know how these guys do it, but every song they make gets stuck in my head

    89. Niko Woj

      Kto z polski słucha?

    90. Keshav Thakur

      Entire Naruto and Sasuke life in a nutshell :

    91. Queen ˇ

      아재갬성

    92. Cathy Johnston

      My fave song

    93. Stan Shih

      Why are there so many Russian fans here?

    94. Yashu Kamboj

      *You gonna be back to imagine dragons no matter wherever life takes you*

    95. Lê

      Kkkk amei o clip

    96. Shady Groves

      lol wtf

    97. John F. Kennedy

      Imagine Dragons are like the Beatles but in 2021

    98. Hans David

      Another masterpiece from legend, love from Indonesia 🇮🇩

    99. Everett Harrison

      Very good song.

    100. Chai Cruzat-Ukno

      I love you IMAGINE DRAGONS!!!